Aktívmediátor

RABE BAU Kft. f.a. – pályázati felhívás 4 – Bp. 39703/1/A/3. hrsz-ú teremgarázs 9753/11295-d tulajdoni hányada

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.), mint a RABE BAU Lakásépítő Beruházó és Forgalmazó Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 13-09-106470, székhely: 2030 Érd, Korponai u. 1.) Budapest Környéki Törvényszék 15.Fpk.246/2020/11. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 18. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingatlanát.

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. december 4. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 20. 12 óra 00 perc

A pályázatban szereplő vagyontárgy:

1141 Budapest, XIV Mogyoródi út 85.sz. psz.3.sz. 39703/1/A/3. hrsz-ú teremgarázs 9753/11295-d tulajdoni hányada.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy megnevezése: teremgarázs

Típus: teremgarázs

Területe: 183 m²

Állapota: újszerű

Közművesítettség foka: részközműves

Tehermentes: nem

Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 9753/11295

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Budapest

Ingatlan fekvése: belterület

Helyrajzi szám: 39703/1/A/3

Ingatlan postai címe: 1141 Budapest, XIV Mogyoródi út 85.sz. psz.3.sz.

Területnagyság: 183 m²

Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): teremgarázs

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe:

RABE BAU Lakásépítő, Beruházó és Forgalmazó Kft., 2030 Érd, Korponai utca 1.sz. 

Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész):

– Árverés kitűzése, jogosult: NAV.

– 1 db végrehajtási jog bejegyzése 1.855.365,-Ft+jár. erejéig, jogosult Budapest Zugló Önkormányzata

– Árverés kitűzése, Dr. Király András Bírósági Végrehajtó megkeresése alapján

– Árverés kitűzése, Dr. Király András Bírósági Végrehajtó megkeresése alapján

Az épületnél jellemző sajátosságok:

Az ingatlan Budapest XIV. ker., Mogyoródi út 85. sz. alatt helyezkedik el. Megközelíteni aszfalt úton keresztül lehetséges. Környezetében társasházi lakások, üzletek helyezkednek el. Az épület 2006- 2009-ben épült. Psz+fsz+1.em.+2.em.+ tetőtér kialakítású társasház. Az értékesítésre felajánlott ingatlan a pinceszinten található, az alapító okirat szerint „teremgarázs” elnevezésű helyiség, amely 183 m2 területű, értékesítésre a 9753/11295-d tulajdoni hányadrésze kerül. A tulajdonostársak között a közös használatról megállapodás nincs. Az ingatlant átjárási szolgalmi jog terheli, a 39703/1/A/1 és a /2- hrsz-ú ingatlanok javára. Az ingatlant jelenleg vélhetően a tulajdonos társ használja és birtokolja. Az ingatlanrész a főbejárat felől közelíthető meg, ahová lejutni a társasház folyosójának lépcsőjén gyalogosan, ill. egy 18%-os meredekségű 90 fokban forduló gyephézagos betonlappal borított lehajtó rámpán lehet, amely rámpa csak kisméretű gépkocsik lehajtására alkalmas. A közművek a /3-as hrsz-ú ingatlanon helyezkednek el.

Ingatlan állapota: átlagos

A pályázatban szereplő vagyontárgy becsértéke összesen: 25.300.000,-forint.

A pályázatban szereplő vagyontárgy minimálára összesen: 12.650.000,-forint (50%).

Ajánlati biztosíték: 579.500,-Ft

Az ingatlan értékesítésére a hatályos ÁFA tv. 86. § (1) j. pontja vonatkozik.

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/

A szerződéskötés költsége 200.000,-Ft + Áfa, valamint a földhivatali eljárási illeték 6.600,-Ft. Ezen költségek fizetésére a vevő a kötelezett. A felszámolási értékesítés speciális szabályai miatt az adásvételi szerződés megkötéséhez az ügyvédet az eladó biztosítja.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylat a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be.

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat – A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat szkennelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

– Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja:

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 8 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10 %-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem haladja meg az eladási irányár 100%-át. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára kell megfizetni.

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelenrendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap. Szerződést követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 4. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdés alapján a pályázat kiírásáról az értékesítési hirdetmény tervezetének megküldésével értesítettem a zálogjogosultakat.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Korm.rendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

Az ingatlan 2021.12.09. napján 16:00-16:30 óra között tekinthetőek meg.

Célérték Kft. f.a. – pályázati felhívás -2 – Pécs belterület 21170/2/A/11. hrsz-ú ingatlan

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Pénzügyi Tanácsadó Kft. (székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.; adószám: 13465942-2-42), mint a Célérték Tanácsadó és Ügyvitelszervező Korlátolt Felelősségű Társaság „f.a.” (székhely: 7632 Pécs, Lahti utca 5. III/11., cégjegyzékszám: 02-09-082987, adószám: 23053315-2-02)Pécsi Törvényszék 15.Fpk.34/2019/10. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 18. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás útján

az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingatlanát.

A pályázat adatai:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be.

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:     2021. december 4. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:               2021. december 20. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

Az ingatlan adatai:

Pécs belterület 21170/2/A/11. hrsz.-ú, természetben 7632 Pécs, Lahti utca 5. 03. emelet 0011. ajtó szám alatt található „lakás” megnevezésű ingatlan 1/1 tulajdoni hányada.

  • Területe: 57 m2
  • Az ingatlan többszintes társasházban található, amely 2008-ban felújításon esett át
  • Lakószobák száma: 2 egész szoba, 1 félszoba
  • Falazata: panel
  • Komfort fokozata: összkomfort
  • Értékesítésre bocsátott tulajdoni hányad 1/1

Az ingatlan jelenleg bérlő által lakott, a becsérték meghatározása adó-és értékbizonyítvány alapján készült, felszámoló általi állapotfelmérés a bérlő magatartása miatt nem valósult meg.

Az ingatlan belső állapota nem ismert.

Az ingatlan kiürítse iránt a Pécsi Járásbíróságon 10.P.22.056/2019. szám alatt polgári per van folyamatban. A bérlő határozott idejű szerződésre hivatkozva bérlet címén tartja birtokában az ingatlant 2025. december 31. napjáig.

A felszámoló a nyertes pályázó részére az ingatlant birtokba adni nem tudja.

A tulajdoni lap III. részében feltüntetett adatok:

  • 18.s.sz.: végrehajtási jog 971.000 Ft és járulékai erejéig, jogosultja: a Nemzeti Adó-és Vámhivatal, képviseli: NAV Baranya Megyei Adó-és Vámigazgatósága
  • 19.s.sz.: végrehajtási jog 11.080.492 Ft és járulékai erejéig, jogosultja: Magyar Állam, képviseli: NAV Baranya Megyei Adó-és Vámigazgatósága
  • 20.s.sz.: végrehajtási jog 7.883.816 Ft és járulékai erejéig, jogosultja: Magyar Állam, képviseli: NAV Baranya Megyei Adó-és Vámigazgatósága
  • Becsérték (lakottan): 12.000.000 Ft
  • Ajánlati biztosíték összege: 560.000 Ft
  • Minimálár (becsérték 100%-a): 12.000.000 Ft

Az ingatlan értékesítésére az ÁFA tv. 86. § (1) bekezdése vonatkozik, az ingatlan értékesítése mentes az áfa alól.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § 4/a. pontja alapján a felszámoló nyilatkozik, hogy ez a vagyonelem második alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre.

Továbbá nyilatkozik arról, hogy a 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (2) bekezdés alapján a hitelező(k) értesítése megtörtént.

Az elővásárlásra jogosultak a vételi szándékukat a Cstv. 49/C § (3) bekezdése alapján a nyilvános értékesítés keretén belül gyakorolhatják, oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében a vételi szándékról nyilatkozatot tesznek. Ennek érdekében a kiíró kéri az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat benyújtásának határidejéig jelezzék.

Az ingatlan (csak kívülről tekinthető meg) 2021. december 7. és december 14. napján 12-13. óra között tekinthető meg.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A vagyonelemek megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény:

Az ingatlan csak kívülről tekinthető meg.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat az Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett számú 68800109-11109361 bankszámlájára kell átutalni, közleményben megjelölve: Célérték Kft. „f.a.” vételár.

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 8 napon belül kell megfizetni. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A vevő a teljes vételár megfizetését követően szerez tulajdonjogot.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

Kizárólagos értékelési szempont: a nettó vételi ajánlat nagysága.

A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10 %-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá ha az ajánlati ár nem haladja meg a minimálárat. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatóak be: https://eer.gov.hu

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.
  • Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.
  • A megajánlott vételárat, vételi szándéknyilatkozattal. A pályázat érvényességének feltétele, hogy a pályázó a pályázatát a megajánlott vételárral együtt csatolja fel a pályázati dokumentumokhoz. Amennyiben írásbeli pályázat nem kerül feltöltésre abban az esetben a pályázat eredménytelen.
  • Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása és EÉR rendszerbe való feltöltése, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

A pályázati ajánlatban a pályázónak nyilatkoznia kell arra nézve, hogy az eredmény kihirdetését követő 60 napon belül vállalja az adásvételi szerződés megkötését, illetve ajánlatát 60 napig fenntartja.

A pályázati ajánlatban a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy az ingatlan állapotáról tudomással bír, arról a felszámolótól információt kapott.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 20 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

A tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. 

A felszámolónak nincs tudomása környezeti teherről, az esetlegesen később felmerülő, az adásvétel időpontjában nem ismert környezeti terhet is a vevő viseli.

A felszámolási eljárás speciális szabályai miatt az adásvételi szerződést a felszámoló által megbízott ügyvéd készíti és ellenjegyzi. A szerződéskötés költsége 100.000 Ft + áfa, mely a Vevőt terheli, valamint a 6.600 Ft földhivatali eljárási illetéket is Vevő fizeti meg.

ARLE Kft. f.a. – Újfehértó vagyonösszesség – 5

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.), mint az „ARLE” Ipari, Kereskedelmi, Termeltetői és Általános Szolgáltató Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 15-09-060935, székhely: 4400 Nyíregyháza, Matróz u. 1/A.) Nyíregyházi Törvényszék 13.Fpk.284/2020/18. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 18. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós Újfehértó Gyár út 9. szám alatt található telephelyét (ipartelep és út), berendezéseit, gépeit együtt, önálló termelő egységhez kapcsolódó vagyontárgyainak egészét.

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. december 4. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 20. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot az „ARLE” Kft. „FA” Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11048534 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylatot a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

A pályázatban szereplő vagyontárgyak:

  1. Ingatlanok
  2. tétel: 4244 Újfehértó, belterület 803/29. hrsz-ú kivett ipartelep
  3. tétel: 4244 Újfehértó, belterület 803/26. hrsz-ú kivett út (150/1913 tulajdoni hányada)

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy megnevezése: kivett ipartelep

Típus: kivett ipartelep

Területe: 1 ha 1033 m²

Állapota: felújítandó

Közművesítettség foka: részközműves

Tehermentes: igen

Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 1/1

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Újfehértó

Ingatlan fekvése: belterület

Helyrajzi szám: 803/29.

Ingatlan postai címe: 4244 Újfehértó, Gyár út 9. sz. ipartelep

Művelés alól kivett terület esetén annak elnevezése: —–

Területnagyság: 1 ha 1033 m²

Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): kivett ipartelep

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe: ARLE Kft. „f.a.” (4400 Nyíregyháza, Matróz u. 1/A.)

Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész):

Az ingatlan tulajdoni lapjának III. része bejegyzést nem tartalmaz.

Az 1. tétel épületének jellemző sajátosságai:

Az ipartelep Újfehértó perem részén helyezkedik el, a 4-es sz. főútból leágazó Gyár útról érhető el. Nyíregyházától délre, közel 16 km-re található a település. Megközelíthető a 4-es főúton Debrecen irányába lehet. A telephely az Újfehértó 803/26. hrsz-on keresztül, beton útról érhető el. A 803/29.hrsz-ú ingatlan előtt parkolók kerültek kialakításra, valamint a belső udvaron is biztosított a parkolás, rakodási lehetőség. A telephelynek két bejárata van. Az egyik északi oldalon, a másik a keleti oldalon található.

A pályázati felhívásban szereplő Újfehértó, belterület 803/29.hrsz 1/1-d tulajdoni hányada és az Újfehértó, belterület 803/26.hrsz 150/1913-d tulajdoni hányada kizárólag együtt értékesíthető, mivel a telephely megközelítése az Újfehértó 803/26.hrsz-ú ingatlanról lehetséges. A telek átlagosan karbantartott, körbe kerített, a nagy teherszállítás miatt a telek burkolata szilárd burkolat. A telken szemrevételezéssel környezetszennyezésre, környezetkárosodásra utaló jelek nincsenek. Elektromos ellátás kiépített, vízhálózat szintén kiépített, egyedi mérési lehetőséggel. Szennyvíz elvezetése szintén kiépített. A telep gázellátását 3 db bérelt gáztartály biztosította korábban, de jelenleg a bérbeadó már elszállította a telephelyről. A tűzi vízellátás biztosított. A telephely maximális beépíthetőség 45%. Az esetleges fejlesztési lehetőségek, további egyeztetést igényelnek a hatóságokkal. Az üzem 1975-ben épült, könnyűipari tevékenység végzésére, szövőüzem volt, majd az épületet raktározásra használták. A felépítmény egy egységet alkot, bruttó alapterülete 9022 m2. A nettó felépítmény alapterülete 8105 m2. Kiadható hasznos alapterület a technológiai terek nélkül a felújítás befejezését követően 6872 m2. Az üzem földszint, I. és II. emelet kialakítású. A földszinten az üzemi csarnok és kiszolgáló helyiségei, az I. emeleten irodák és volt technológiai terek, a II. emeleten szintén volt technológiai terek helyezkedtek el. Az ingatlan részleges felújítása elkezdődött, a szemrevételezés alapján további felújítást, korszerűsítést igényel az épület. A felújítás során a bontási munkálatok a felső szinteken folyamatban voltak, a belső terek átalakításához, a belső nyílászárók kb. 90%-át, a szociális helyiségek vizesblokkját szintén kb. 80%-ig visszabontották. A tető több helyen beázott, így a felújítást a tető szigetelésével kezdték, a csarnok feletti födém esetében, de további munkálatokat igényel a szigetelés is. A felújítást az üzemcsarnok belső felújításával, a hozzá kapcsolódó kiszolgáló helyiségek felújításával, az alapgépészet (elektromos hálózat, vízhálózat,stb.) cseréjével folytatták. Összességében kb. 65%-os készültségben van a felújítás, amely befejezést igényel a működés megkezdéséhez, vagy az esetleges bérlettel történő hasznosításhoz.

Az épület főbb jellemzői:

Alapozás:                                      beton sáv és pont alapú

Függőleges tartószerkezetek, födémek:  tégla vázkitöltő falazat, valamint beton

Vízszintes tartószerkezetek, födémek:    előre gyártott vasbeton födémpalló

Lépcsőszerkezetek:                                  beton

Tető kialakítása, szerkezete, héjalása:    lapostető, vasbeton födém, lágy lemez héjalással, bitumenes szigeteléssel

Homlokzat kialakítása:                            festett felület, felújítandó

Válaszfal szerkezetek:                             tégla falazat

Nyílászárók:                                                                     a belső nyílászárók egy része még  hiányzik fa és fém szerkezetű,

a külső nyílászárók acél szerkezetű, ipari kapuk,vegyes fa és fémszerkezetűek, sík üvegezéssel

Padlóburkolatok:                          beton, kerámia

Falburkolatok:                              festett, beton, kerámia burkolat

Beépített berendezések:                           épületgépészet, szaniterek hiányosak

Elektromos ellátás:                                                          kiépített, a belsővezeték csere folyamatban, a földszinten már kiépített részlegesen,

Vízellátás:                                                                        gerincvezetéket cserélték, a belső felújítása, cseréje folyamatban volt

Melegvíz ellátás:                          elektromos bojler biztosította korábban

Fűtés:                                                                                jelenleg nincs, a bontások miatt a hőleadók nem működőképesek

Szennyvízelvezetés:                                                         kiépített, de a belső vezetékrendszer újra építendő

Gázellátás:                                                                       jelenleg nincs, korábban gáztartály biztosította

Egyéb ellátottság:                                                            speciális, vízrendszer-vízgőz előállítás a technológiához

Legutóbbi felújítások:                                                     2018-tól a tulajdonos megkezdte az állagmegőrző munkálatokat (tetőszigetelést), az irodák teljes körű felújítását, a földszinten és az emelet egy részén, valamint a földszinten lévő üzemcsarnok felújítását, közmű csatlakozások kapacitás növelését

Fizikai állapot:                                                                 Jelenleg még a volt technológiai részen, az emeleti irodáknál még látható beázás, itt a tető szigetelése még hiányzik, a felújítás készültsége a szemle időpontjában kb. 65%-os, befejezést igényel.

2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy megnevezése: kivett út

Típus: kivett út

Területe: 1913 m²

Állapota: átlagos

Közművesítettség foka: —

Tehermentes: igen

Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 150/1913

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Újfehértó

Ingatlan fekvése: belterület

Helyrajzi szám: 803/26.

Területnagyság: 1913, melyből értékesítésre 150 m² (150/1913-d rész) kerül értékesítésre

Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): kivett út

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe: ARLE Kft. „f.a.” (4400 Nyíregyháza, Matróz u. 1/A.)

Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész):

Az ingatlan tulajdoni lapjának III. része bejegyzést nem tartalmaz.

Az út jellemző sajátosságai:

Nyíregyházától délre közel 16 km-re helyezkedik el Újfehértó. Megközelíthető a 4-es főúton Debrecen irányába lehet. A vizsgált ingatlan a Gyár útból ágazik le. Az út osztatlan közös tulajdonban van. Ez a volt „ szövőgyár” belső úthálózata volt korábban. A burkolata beton. kb. 6m széles, zsákutca. Nyilvántartása alapján kivett út.

Az ingatlan a vízhálózatról jelenleg ki van kapcsolva, mert valahol az ingatlanon csőtörés van. Ennek elhárítása szintén a vevő feladata. Az ingatlan továbbá az elektromos hálózatról is le van kapcsolva. Mindkét szolgáltató tartozás fennállása miatt kapcsolta le a szolgáltatásokat. A szolgáltatások visszaállítása a vevő feladata.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő ingatlan vagyontárgyak becsértéke összesen: 130.410.000,-forint.

A pályázatban szereplő ingatlan vagyontárgyak minimálára összesen: 65.205.000,-forint (50%).

Az értékesítés az ÁFA törvény 86. § alapján történik.

  1. Papíripari gépek

II/1. Kétrétegű nyitott hullámpapírt készítő gépsor és kiegészítő berendezések 

II/2. A II/1. pontban említett gép által előállított félkész termékekre más nyomdagépen előre megnyomtatott íveket kasírozni képes gépsor

A két gép szinkronizált módon összekapcsolható, így egy gépsorként üzemelve képes hullámkarton dobozokat előállítani. A hullámpapírt készítő gép Kínából, a Guangdong Zhaiqing Xijiang Packaging Machinery Co. Ltd. cégtől érkezett konténerbe rakodva, tengeri úton.   A beszállított 12 db konténerből 2 db konténer található meg Újfehértón, az „ARLE” Kft. „FA” telephelyén. A gépek kicsomagolása, szétszerelése ott megtörtént. További 10 db konténerből a gép elemeit kicsomagolták, azok a Csepeli Szabad kikötőben találhatóak, a tengeri fuvarozást végző cég által bérelt telephelyen.

A kasírozást végző gépsor Spanyolországból érkezett, konténerekben, kamionok szállították be Magyarországra. A gépsor a konténerekből kirakodásra került, helyileg Újfehértón található a cég tulajdonában lévő ingatlanban. A gépsor összeállítása és beüzemelése nem történt meg.

A helyszíneken megállapítható, hogy a szállítmány egyes elemeit kellő gondossággal, az állagmegóvásra törekedve tárolták, illetve az Újfehértói telephelyen megkezdett telepítési előkészületek arra engednek következtetni, hogy a beruházás elkezdődött. A nyertes pályázónak a Csepeli Szabad kikötőben tárolt berendezéseket szállításra alkalmas állapotra kell előkészíteni, továbbá azokat a bérelt ingatlanból legkésőbb a teljes vételár kifizetését követő 15 napon belül el kell szállítani.

A felszámoló felhívja az érdeklődők figyelmét, hogy a gépek üzembe helyezése nem történt meg, azok teljessége nem igazolható és nem ellenőrizhető.

Jellemző műszaki paraméterek a Hullámkarton-gyártó gépsorhoz:

Gyártó: West River

Modell: WJ150 2Ply – 1600

Max. Sebesség: 150 m/perc

Minősítések: ISO9001, CE

Kétrétegű hullámkarton gyártó gépsor:

Siemens profibus vezérlőrendszer

Intelligens hőmérséklet-szabályozó gőz-megtakarító rendszer

Önműködő feszítő- és feszítéskiegyenlítő vezérlés

Nagy sebesség és alacsony zajkibocsátás

Moduláris felépítés, egyszerű bővíthetőség és könnyű karbantartás

Műszaki adatok:

ModellWJ150 Series
Tervezési sebesség150 m/perc
Szélesség1.600 mm
Hullám típusaC, B, E, G és S
Méretek (hossz. × szél. × mag.)33 m × 7 m × 4,5 m
Gőzfogyasztás1.000 kg/h (1,1-1,2 MPa)
Áramigény~126 kW,~380 Vac, 50 Hz, 3 fázis 4 vezetéken
ElőfűtőModell: RG122; hengerátmérő: 900 mm
VezérlőrendszerSiemens
Tekercstartó, tekercsváltóvalModell: Y2; 1500 × (800-1600) mm
Önműködő ragasztóegységModell: BA-150
Kazettás hullámosító egységModell: DK32; B hullám; hullámosító henger átmérője: 360 mm,
Cserekazetták hullámosító egységhez3 darab: C, E és G hullám; hengerátmérő: 360 mm
S hullámosító egységModell: S920
ÁtadóhídModell: L212
Forgókéses ívesítő és kirakóSCH-1600, 150 M/perc, 1.000 mm-es rakathoz.
Automata bálázógépModell: KBM-320; szél.: 750 × mag.: 750 ×hossz.: állítható
Papírgáz-leválasztóÁtmérője: 2.000 mm; magasság: 4.500 mm; 3 bemenő csatlakozóval (átmérő: 250 mm)
FeltekercselőSzinkronizációs vezérlés a rétegző géphez
Papírhasító és bígelő gépModell: SFY-2500 (BFY-2000)
Papírvágó gépModell: YYS-1
Automatikus ragasztókészítő és újrahasznosító rendszerModell: COJ-I
Kartonaprító gépModell: L-1500
Lamináló géppel összekapcsolhatóLitho Laminator a Simon Currugated cégtől
Európai gőznyomási bizonyítványCE szabvány szerinti tanúsítvány

Jellemző műszaki paraméterek a kasírozó, lamináló géphez:

Control-ing The Litho Laminator (A Simon Corurgated Machinery Company)

Tekercsből ívre lamináló gép, BL Model

Nyomtatott ív legnagyobb mérete (szélesség × magasság):    1.650 mm × 1.600 mm.

Nyomtatott ív legkisebb mérete (szélesség × magasság):            500 mm × 600 mm.

Gyártási ütem:                                     legfeljebb 8.000 ív/óra, mely függ az ívmérettől is!

Gyártási sebesség:                               150 m/perc, az ívméret függvényében.

Laminálási pontosság:                         ± 0,75 mm.

Teljesítményigény:                              62 kW + kb. 14 kW a kirakóhoz.

Ragasztófogyasztás:                            20-27 g/m2.

Ragasztó típusa:                                   PVA vagy módosított keményítő

Négyzetméter-tömeg az ívadagolóban:        120-tól 250 g/m2-ig.

Gépbeállítási idő:                                10 perc.

Személyzetigény:                                2-3 fő.

A gép teljes hossza:                             körülbelül 40 m.

Alapkiépítés:

Ívadagoló,

előnyomott íveket szállító rendszer,

ragasztóegység és vágókés szakasz,

illesztő és lamináló szakasz,

présel szakasz,

tekercstartó,

szinkronizáló egység,

elektromos berendezések.

Kiegészítő egységek:

Nonstop ívadagoló,

nagy sebességű MABEG ívadagoló,

padló alatti szállító egység,

szimpla íveket préselő szakasz,

motoros műanyag lánc a kirakó oszlopozó után,

tekercsről-papírpályára funkció,

vágási jel a tekercsről-papírpályára funkcióhoz,

integrált ragasztóegység a Kohler Coating cégtől,

szinkronizáció a West River WJ150 2Ply-1600 géppel, flip-flop kirakó.

A pályázatban szereplő papíripari gépek (2 db) vagyontárgyak becsértéke összesen: 474.000.000,-forint.

A pályázatban szereplő papíripari gépek (2 db) vagyontárgyak minimálára összesen: 237.000.000,-forint (50%).

Az értékesítés az ÁFA törvény 142. § alapján történik.

A pályázati felhívásban szereplő I. és II. pontokban felsorolt vagyonösszesség:

Becsérték: 604.410.000,-Ft

Minimálár: 302.205.000,-Ft (50%)

Ajánlati biztosíték: 9.266.150,-Ft

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat az ARLE” Kft. „FA” Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11048534 számú bankszámlájára kell megfizetni a szerződés megkötését követő 30 napon belül.

Fizetési határidő:

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

A szerződéskötés költsége 3.000.000,-Ft, valamint a földhivatali eljárási illeték 6.600,-Ft/ingatlan. Ezen költségek fizetésére a vevő a kötelezett. A felszámolási értékesítés speciális szabályai miatt az adásvételi szerződés megkötéséhez az ügyvédet az eladó biztosítja.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele. A nyertes pályázónak vállalnia kell, hogy a teljes vételár kifizetését követő 15 napon belül a 8 db konténernyi, a Kínai West-River társaságtól vásárolt hullámkarton papírt gyártó gépsort a Csepeli Szabadkikötőből elszállítja. Amennyiben ez 15 napon belül nem történik meg, úgy a gép tárolásával kapcsolatban felmerülő összes költség a 16. naptól a vevőt terheli.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12. § (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

https://eer.gov.hu/palyazat

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat scannelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

– Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 8 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 15 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10%-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem haladja meg az eladási minimálárat. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Az ingatlan és az ingatlanban található gépek 2021. december 8. és december 15. napján 10-15. óra között tekinthető meg. A megtekintéssel kapcsolatban bővebb információ a felszámoló irodában kérhető elektronikus levélben (). A Csepeli Szabadkikötőben található gépsor kizárólag a tároltatást végző cég képviselőivel történő előzetes egyeztetést követően tekinthető meg, 2021. december 15. napján 11:00-12:00 óra között. 

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyakért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 5. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdés alapján a pályázat kiírásáról az értékesítési hirdetmény tervezetének megküldésével értesítettem a zálogjogosultakat.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Kormányrendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

Elővásárlási jogosultról a felszámolónak van tudomása.

LPD Mérnökiroda Kft. „f.a” – napelem 5 – pályázati felhívás

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.), mint az LPD Mérnökiroda Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 08-09-022419, székhely: 9173 Győrladamér, Kossuth L. u. 15.) Győri Törvényszék 5.Fpk.181/2019/27. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 11. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel, értékesíti az adós napelemgyártó gépsorát.

Jelenlegi helyén a gép nem üzemel, elindítani sem lehet. Típusa: napelem tartószerkezet gyártó gépsor. Termék megnevezése: fröccsöntő berendezés. Elektromos adatok: 400V 50 Hz /80kW/. Gyári szám: LPD-PMSFTST 17 ISG A 000001/8. Gyártási év: 2017. Záróerő: 6000 kN. Súly: 7000 kg.

Becsérték: 5.000.000,-Ft (nettó)

Minimálár: 2.500.000,-Ft (50%) (nettó)

Ajánlati biztosíték: 125.000,-Ft.

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. november 27. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 13. 12 óra 00 perc

Az értékesítés az ÁFA törvény 142. § alapján történik.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot az Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni, LPD Kft. f.a. megjelöléssel. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylatot a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázó esetében a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő (nyertes pályázó) érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12. § (5) bekezdés szerinti részletes pályázati feltételek:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

https://eer.gov.hu/palyazat/

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat scannelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

– A pályázó cégjegyzésre jogosult képviselőjének aláírási címpéldánya vagy hiteles aláírás mintája

– A pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja, az ajánlati kötöttségét 60 napig fenntartja

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja:

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 15 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 15 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat az Aktív Mediátor Kft. „FA” Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára kell megfizetni a szerződés megkötését követő 30 napon belül, LPD Kft. f.a. megjelöléssel.

Fizetési határidő:

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap. Szerződés megkötését követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy 2021. december 1. napján 10-12 óra közötti időpontban, Győr, Budai út 7. szám alatt megtekinthető.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele. A birtokba adásra a teljes vételár kifizetését követő 5 napon belül kerül sor. A nyertes pályázó a vagyontárgyat a birtokbaadást követő 5 napon belül köteles saját költségére elszállítani. A vagyontárgy birtokbavételének költsége (kibontás, gépi rakodás, szállítás, munkaerő biztosítása stb….) kizárólag a vevőt terheli. Amennyiben 5 napon belül nem történik meg a vagyontárgy elszállítása, akkor a vevő használati díjat köteles fizetni a vagyontárgy tárolásáért és őrzéséért.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10%-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem lehet kevesebb, mint az eladási irányár 100%-a. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 5. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdése szerinti értesítés megtörtént.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Korm.rendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

ARLE Kft. f.a. – Papíripari kimetsző szerszámok – pályázati felhívás

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.), mint az „ARLE” Ipari, Kereskedelmi, Termeltetői és Általános Szolgáltató Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 15-09-060935, székhely: 4400 Nyíregyháza, Matróz u. 1/A.) Nyíregyházi Törvényszék 13.Fpk.284/2020/18. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 11. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel, értékesíti az adós alább felsorolt vagyontárgyait.

Papíripari kimetsző szerszámok  

200 db papíripari kimetsző szerszám (54 db SP 130 BOBS típusú, 80 db 1575 BOBS típusú, 66 db egyéb, vegyes szerszám).

Becsérték: 500.000,-Ft

Minimálár: 250.000,-Ft (50%)

Ajánlati biztosíték: 12.500,-Ft.

Az értékesítés az ÁFA törvény 142. § alapján történik.

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

https://eer.gov.hu/palyazat/

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. november 27. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 13. 12 óra 00 perc

A vagyontárgyak 2021. december 1. és december 7. napján 10-11 óra közötti időpontban az adós szervezet székhelyén (4400 Nyíregyháza, Matróz u. 1/A.) megtekinthetőek.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot az „ARLE” Kft. „FA” Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11048534 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylatot a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázó esetében a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő (nyertes pályázó) érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat az ARLE” Kft. „FA” Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11048534 számú bankszámlájára kell megfizetni a szerződés megkötését követő 30 napon belül.

Fizetési határidő:

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap. Szerződés megkötését követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele. A birtokba adásra a teljes vételár kifizetését követő 5 napon belül kerül sor. A nyertes pályázó a vagyontárgyat a birtokbaadást követő 5 napon belül köteles saját költségére elszállítani. Amennyiben 5 napon belül nem történik meg a vagyontárgy elszállítása, akkor a vevő használati díjat köteles fizetni a vagyontárgy tárolásáért és őrzéséért, amelynek mértéke naponta a vételár nettó 1 %-a.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12. § (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

Az írásos ajánlat az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikusan nyújtható be.

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat szkennelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

– Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

– A pályázó cégjegyzésre jogosult képviselőjének aláírási címpéldánya vagy hiteles aláírás mintája

– A pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja, az ajánlati kötöttségét 60 napig fenntartja.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 15 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 15 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10%-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem lehet kevesebb, mint az eladási minimálár. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 4. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdése szerinti értesítés megtörtént.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Korm.rendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

SZLU-PROFESSION Kft. „FA” – Chrysler – pályázati felhívás – 4

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.),mint a SZLU-PROFESSION Kft. „FA” (2215 Káva, Hunyadi utca 28., Cg. 13-09-127028, adószám: 14676262-2-13) Budapest Környéki Törvényszék 12.Fpk.69/2020/12. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 11. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel, értékesíti az adós alábbi gépjárművét.

Sor-számMegnevezésRendszámMegjegyzésBecsértékMinimálár (50%)Ajánlati biztosíték összege
1.Chrysler Grand Voyager Tgk.NRC-725Gyártási év: 2000.  A műszaki vizsga érvényessége 2018.07.11. napján lejárt. A forgalomból 2018.09.28. napján ideiglenesen kivonásra került. Hengerfejcsere történt 2015. évben, motorháztető, első felfüggesztés korrodált, a karosszérián fényezési hibák. Futott km: 444.000380.000,-Ft190.000,-Ft9.500,-Ft

A gépjármű nem került az adós cég nevére átírásra, így értékesítés esetén az adós cég, mint köztes tulajdonos lesz feltüntetve az okmányirodai ügyintézés során.

Becsérték: 380.000,-Ft

Minimálár: 50%, azaz 190.000,-Ft

Ajánlati biztosíték: 9.500,-Ft

Az értékesítés az ÁFA törvény 142. § alapján történik.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 4. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdése szerinti értesítés megtörtént.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Korm.rendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. november 27. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 13. 12 óra 00 perc

A vagyontárgyak előzetesen egyeztetett időpontban az adós szervezet székhelyén (2215 Káva, Bényei út 12.) megtekinthetőek.

Időpont-egyeztetést az alábbi e-mail címen lehet kezdeményezni:

.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylatot a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára kell megfizetni.

Fizetési határidő:

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelenrendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap. Szerződést követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

Az írásos ajánlat az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikusan nyújtható be, https://eer.gov.hu/palyazat/

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat – A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat scannelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

– Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása és EÉR rendszerbe való feltöltése, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 15 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10%-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem lehet kevesebb, mint az eladási irányár 100%-át. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről. A vevőnek a vagyontárgyakat a teljes vételár kifizetését követően 3 napon belül el kell szállítani az adós cég székhelyéről.

FRICI és Társai Kft. „FA” – Mőcsény – pályázati felhívás – 1

Pályázati Hirdetmény

Az Aktív Mediátor Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-736639, székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 86., levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 86.), mint a FRICI és Társai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. „FA” (2040 Budaörs, Szabadság út 230.; adószám: 13250061-2-13; Cg.: 13-09-098485) a Budapest Környéki Törvényszék 3.Fpk.717/2015/8. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 11. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingatlanát.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) pontja alapján nyilatkozom, hogy ez a vagyonelem 1. alkalommal kerül értékesítésre meghirdetésre. Nyilatkozom arról, hogy a 2. § (2) bekezdése szerinti értesítés megtörtént.

A módosított 237/2009. sz. Kormányrendelet 2. § (4a) bekezdés b) pontja alapján nyilatkozom, hogy amennyiben a minimálár a becsérték alatt van, a minimálár csökkentését a 237/2009. (X.20.) Korm.rendelet 4. § (2a) bekezdésében megjelölt személyek írásban nem ellenezték.

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

https://eer.gov.hu/palyazat/

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2021. november 27. 12 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2021. december 13. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 140.000,-forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig. Az ajánlati biztosíték összegének a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára, egyúttal ugyanebben az időpontban azt fel is kell tölteni az EÉR rendszerbe. A felszámoló a befizetést ellenőrzi. Amennyiben az ajánlati biztosíték ezen időpontig nem érkezik be a felszámolóhoz, úgy a pályázó az értékesítésben nem vehet részt, azt a felszámoló kizárja. Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 60 nap.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylatot a benyújtott pályázathoz mellékelni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 napon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

A pályázatban szereplő vagyontárgy:

7163 Mőcsény, Rákóczi Ferenc út 1., Mőcsény belterület 220 hrsz-ú kivett, sportöltöző épület

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy becsértéke összesen: 2.800.000,-forint.

A pályázatban szereplő vagyontárgy minimálára összesen: 2.800.000,-forint (100%).

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy megnevezése: kivett sportöltöző épület

Típus: kivett sportöltöző épület

Területe: 1.526 m²

Állapota: felújítandó, rossz

Közművesítettség foka: részközműves, víz, villany, fűtés nincs az ingatlanban, de a közműbeállások (víz, villany, gáz) a telekhatáron található.

Tehermentes: nem

Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 1/1

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Mőcsény

Ingatlan fekvése: belterület

Helyrajzi szám: 220

Ingatlan postai címe: 7163 Mőcsény, Rákóczi út 1. „felülvizsgálat alatt”

Művelés alól kivett terület esetén annak elnevezése: kivett sportöltöző épület

Területnagyság: 1526 m²

Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): kivett sportöltöző épület

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe: FRICI és Társai Kft. „f.a.” (2040 Budaörs, Szabadság utca 230.)

Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész):

– 34220/2006.10.02 bejegyző határozat: jelzálogjog 8.310.000 Ft és járulékai erejéig. Jogosult a TAKARÉKBANK Zrt.

– 33606/2012.12.14 bejegyző határozat: zár alá vételt megelőző biztosítási intézkedés. Jogosult a NAV Dél-alföldi Regionális Bűnügyi Igazgatósága.

– 30274/2015.01.16 bejegyző határozat: végrehajtási jog 376.697.623 Ft és járulékai erejéig. Jogosult a NAV Pest Megyei Adóigazgatósága.

– 30784/2016.02.24 bejegyző határozat: végrehajtási jog 197.978.200 Ft és járulékai erejéig. Jogosult a NAV Pest Megyei Adóigazgatósága.

Az épületnél jellemző sajátosságok:

Az ingatlan Mőcsény település belterületén található, a községi sportpálya mellett, tekintettel arra, hogy korábbi funkciója sportöltöző épület volt. Az ingatlan aszfalt úton megközelíthető. Az ingatlanon található egy kb 100 m2 alapterületű, kb 50 év életkorú, földszintes, nem alápincézett felülépítmény. Falazata tégla, tetőszerkezete rossz állapotú pala. Víz, villany és fűtés nincs az épületben, az órákat a közműgazdák leszerelték. Fűtés nincs, a gázkonvektorok hiányoznak. Az ingatlan elhanyagolt állapotú, állagmegőrzése hosszú idő óta nem történt meg. Az ingatlan tulajdoni lapján szerepel a zár alá vételt megelőző biztosítási intézkedés, azonban az azt követően bejegyzett 13.Bny.58/2013/3 bűnügyi zárlat törlésre került.

Összességében az épület teljes felújítást igényel, a hosszú távú állékonyság biztosítása érdekében a tető cserét szükséges elvégezni, valamint a csapadék víz elvezetését. A gépészete az épületnek a használaton kívüli állapota miatt szintén teljes felülvizsgálatot igényel.

Az ingatlan jelenleg egy hónapos felmondási idővel bérbe van adva. A bérleti szerződés felmondására a pályázatbontáskor kerül sor, ennek megfelelően az ingatlan birtokba adása a nyertes pályázó részére a bérleti szerződés megszűnésekor történik.

Az ingatlan 2021. december 1. és december 7. napján 12-13. óra között tekinthető meg. A megtekintéssel kapcsolatban bővebb információ a felszámoló irodában kérhető telefonon vagy elektronikus levélben.

Vételár megfizetésének módja, határideje:

A vételárat a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Takarékbank Zrt-nél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára kell megfizetni.

Az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

A szerződéskötés költsége 60.000,-Ft, valamint a földhivatali eljárási illeték 6.600,-Ft. Ezen költségek fizetésére a vevő a kötelezett. A felszámolási értékesítés speciális szabályai miatt az adásvételi szerződés megkötéséhez az ügyvédet az eladó biztosítja.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje:

Értékelési jegyzőkönyv jelenrendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap. Szerződést követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

Az írásos ajánlat az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikusan nyújtható be.

A pályázatnak tartalmaznia kell:

– Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

– Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

– A megajánlott vételárat – A megajánlott vételárat a pályázatban is meg kell jelölni betűvel és számmal kiírva. Az írásos pályázat scannelt (PDF-fájl) módon való feltöltésének elmulasztása esetén a pályázó a pályázatból kizárásra kerül.

– Az ajánlati biztosíték megfizetésének az igazolása és EÉR rendszerbe való feltöltése, mely összegnek a pályázati hirdetményben megjelölt kezdő időpontja előtt 24 órával be kell érkeznie a felszámoló által megadott bankszámlára.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 15 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10%-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem haladja meg az eladási irányár 100%-át. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Az ingatlan értékesítésére a hatályos ÁFA tv. 86. § (1) k. pontja vonatkozik.

értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. A felszámolónak nincs tudomása környezeti károkról, teherről.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az elővásárlásra jogosultak a vételi szándékukat a Cstv. 49/C § (3) bekezdése alapján a nyilvános értékesítés keretén belül gyakorolhatják, oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében a vételi szándékról nyilatkozatot tesznek. Ennek érdekében a kiíró kéri az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat benyújtásának határidejéig jelezzék.

A felszámolónak jelenleg elővásárlási jogosultról nincs információja.