Aktívmediátor

Optimus Optika Szolgáltató Kft. „fa” – 4. pályázati felhívás

Az Aktív Mediátor Pénzügyi Tanácsadó Kft. (1103 Budapest, Gyömrői út 86., e-mail cím: Cg: 01-09-736639) mint az Optimus Optika Szolgáltató Kft. „fa” (1222 Budapest, Nagytétényi út 29. Cg. 01-09-064707, asz: 10326958-2-43) Fővárosi Törvényszék 34.Fpk.01-13-006066/14. számú végzése által kijelölt felszámolója nyilvános pályázat útján értékesíteni kívánja a felszámolás alatt álló gazdálkodó szervezet tulajdonát képező:

 

  1. Befektetett gép tárgyi eszközök (szemüvegüzletek gépei és berendezési tárgyai:

 

A tárgyi eszközök egyik része szemészorvos diagnosztikai eszközökből, illetve szemvizsgálathoz szükséges speciális lencsék, tesztek és próbakeretekből áll. Az orvosdiagnosztikai berendezések legnagyobb része tíz évnél is idősebb, így korszerűtlennek és elavultnak tekinthető. Valószínűsíthető, hogy az eszközök egy része nem vagy nem jól működik.

A tárgyi eszközök másik részét a szemüveglencsék bedolgozásához, illetve szemüvegkeretek javításához szükséges felszerelések, berendezések adják. A műhelyfelszerelések többségében 10 évnél idősebbek, így korszerűtlennek és elavultnak tekinthető. A gyakorlatban ezek a berendezések forgalmas szaküzletekben sokat vannak használva, így az egyes darabok életciklusa 5-6 évnél nem több.

A tárgyi eszközök harmadik része az adós szervezet irodabútorai (székek, kisszekrények), fénymásoló, mosogatógép, tároló, pénztárgépek, irodatechnikai gépek.

A tárgyi eszköz leltár a felszámoló irodájában – előzetesen egyeztetett időpontban – megtekinthető.

 

  1. KÉSZLETEK (szemüvegek, napszemüvegek, szemüvegkeretek, kontakt lencsék, stb.)

Az árukészlet legnagyobb részét kitevő szemüvegkeretek és napszemüvegek a beszerzési árakból kiindulva átlagosan 5-10 éves modellek lehetnek. A szemüvegkeretek életpályája 2-3 év, a gyártók kb. ennyi ideig forgalmaznak egy modellt.

Az árukészlet kisebbik részét szemüveglencsék, csavarok és egyéb alkatrészek adják. A lencsék paraméterei (dioptria, cilinder érték) alapján mind beragadt készlet. A kontaklencse folyadékok nagy részének szavatossága már lejárt. A készletleltár a felszámoló irodájában – előzetesen egyeztetett időpontban – megtekinthető.

 

Az I. és II. pontban meghirdetett vagyontárgyak irányára: 5.000.000,-Ft.

Ajánlati biztosíték az I. és II. pontban meghirdetett vagyontárgyakra:    250.000,-Ft.

 

Az I. és II. pontban felsorolt vagyontárgyakra kizárólag együttesen lehet pályázni.

 

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázatok benyújtásának határidejéig a kikötött ajánlati biztosítékot a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Szabolcs Takarékszövetkezetnél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára, átutalással kell teljesíteni a pályázat benyújtásáig.

Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 30 nap.

 

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az átutalási bizonylat a benyújtott pályázathoz mellékelve.

A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése.

Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni.

Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 munkanapon belül vissza kell utalni.

Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

 

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes pályázati feltételek, az elbírálás módja:

Az írásos ajánlat az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikusan nyújtható be.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.
  • Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.
  • A megajánlott vételárat
  • Bánatpénz megfizetésének igazolása.

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 8 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető. Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki.

A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10 %-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart.

Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik.

Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról.

Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem haladja meg az eladási irányár 50%-át.

A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet.

A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. Az esetlegesen később felmerülő, az adásvétel időpontjában nem ismert környezeti terhet is a vevő viseli.

 

Vételár megfizetésének módja, határideje

A vételárat a felszámoló Aktív Mediátor Kft. Szabolcs Takarékszövetkezetnél vezetett 68800109-11109361 számú bankszámlájára kell megfizetni.

Fizetési határidő: az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül kell megfizetni.

 

A szerződéskötés határideje:

Szerződéskötés határideje: Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap.

Szerződést követő 30 napon belül a nyertes pályázó köteles a teljes vételárat átutalással kiegyenlíteni.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:

A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele.

 

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

Az elővásárlásra jogosultak a vételi szándékukat a Cstv 49/C § (2) bekezdése alapján a nyilvános értékesítés keretén belül gyakorolhatják, oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében a vételi szándékról nyilatkozatot tesznek. Ennek érdekében a kiíró kéri az elővásárlásra jogosultakat, hogy-e jogukat a pályázat benyújtásának határidejéig jelezzék.

 

A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény:

A pályázattal kapcsolatos dokumentációk előzetesen egyeztetett időpontban tekinthetők meg az Aktív Mediátor Kft. 1103 Budapest Gyömrői út 76-80. szám alatti irodájában. Időpontot egyeztetni Bári Tímeával lehet a 061/431-7220-as telefonszámon. A meghirdetett eszközök személyesen, november 24-én 10:00-12:00 óra között, kizárólag előzetes bejelentkezést követően tekinthetők meg.